40 brendova u FMCG portofoliju

FMCG distribucija

Povezivanje interesa proizvođača, maloprodavaca i krajnjih potrošača robe široke potrošnje (FMCG) kroz distribuciju kvalitetnih brendiranih proizvoda.

Pokrivenost tržišta

  • A dobavljač svim maloprodajnim lancima u BiH
  • Snažni dugogodišnji odnosi sa klijentima u maloprodaji
  • Puna geografska pokrivenost i osiguran fokus za sve kanale kroz specialiste za modernu trgovinu (nacionalne lance), lokalne lance i tradicionalne trgovine

Prodajna sila

  • Kontinuirane edukacije i institucionalizirano mjerenje efikasnosti i efektivnosti (strike rate, hit rate, store check...)
  • Prodajni zastupnici opremljeni tabletima sa CRM rješenjem
  • Posvećen merhandising tim i snažna organizacijska kultura fokusiranosti na policu

Finansije

  • Dugogodišnja tendencija profitabilnog rasta
  • Finansijska stabilnost kao temelj budućeg rasta i razvoja
  • Potpuna transparentnost i princip otvorenih knjiga sa principalima

Upravljanje brendovima

  • Brand management tim osigurava potreban fokus i pažnju svakom brandu
  • Upravljanje kompletnim marketinškim miksom u koordinaciji sa principalom
  • Kreativna rješenja za lokalizovane promocije

Logistika

  • Moderni skladišni kapaciteti certificirani po međunarodnim standardima za različite temperaturne režime uz kontinuirano praćenje efikasnosti skladišnih procesa
  • Efikasne i tačne isporuke omogućavaju nivo servisa od 98% uz optimalan trošak po toni/kilometru
  • Puna paleta logističkih usluga za principale uključujući špediciju, deklarisanje i pripremu promotivnih pakovanja